Thursday, September 3, 2009

Kawan lama n Kawan Baik - Kamalrulzaman

Salam

Dlm 3 4 ari lps, mmg aku ada angan2 nk update blog aku ni dgn cerita lain. Tp aku update dgn cerita lain dulu lah...

Cerita bermula begini.... Ntah bagaimana, pg selasa hp bunyi, tgk nombor, x familiar, tp spt biasa mmg aku angkat je la. Ingatkan ada org tanya pasai rawatan ke apa ke. Skali angkat cam dengar je suara. Aamik dlm 7 8 sc gak la utk membuat pengecaman (walamak cam nak wat pengecam sespek la pulak). Si pemanggil perkenalkan diri dia sambil menceritakan detik2 bersama suatu ketika dulu. Bila dia ckp pasai Tkd, Asri n sebut nama dia. Trus aku cam.

Yer la kwn baik dulu, se course, sebilik, se tkd, semeja mkn, se jb ( sama2 p jb) n byk lg la se se tu. hehehehehe. Anyway tq bro kerana susah payah cari aku n dptkan no aku. Cam ala2 jejak kasih pulak. Tempat yg jatuh lg dikenang inikan pulak kwn baik.

Tambahan pula dgn kadar segera dia meng'link'kan blog aku ni n update cerita aku dlm blog dia. Mmg bagus punya kawan. Aku ari ni la tgk n update blog... Sbb smlm aku cuti. Mana aku nk update n tgk blog n surf internet ye dak?...

Aku tumpang bangga kerna kwn aku ni da jd Lecturer kt UiTM Segamat. Da dkt da kt kampung aku. Bagus bro, bagus... Nk truskan sampe Phd pn teruskan. Tak mengapa n aku doakan ko berjaya. Aku duk cbuk blajar menda ln. Blajar utk idup. heheheheh

Da kawin pn kawan aku ni dgn anak 2 org. 2 2 perempuan. Bila nk dpt hero bro? hehehehehe

Dr segi macho... still cam dulu gak kemachoan dia. Cuma aku rasa lg macho la kuts?... Sbb da jd lecturer. Aku rasa 4 sure ada student pompreng dlm kelas dia duk minat dgn dia . heheheheh. Biasa la tu. Jd cikgu biasa pun ada student minat. Ini lg level remaja...Da minat n aktif dlm Silat Sendeng. Bagus2. Silat Sendeng ni 'abang' pd Buah Pukul Mersing. Begitu jg dgn Silat Sunting. Dlm Lian Padukan (LP) pun ada elemen Silat Sendeng, Sunting, Tomoi yg di olah dgn cara Buah Pukul (tu pado pendapat den). Bagus2... Nnt jumpa kalu blh tukau2 permainan n buah.

Aku doakan kwn aku ni Kamalrulzaman agar berjaya di dunia n dia akhirat. Semoga persahabatan kita ni kekal sampai bila2. Insyallah!!

Gambar diatas aku amik di blog dia.

2 comments:

  1. Salam bro Ip-Pin,

    Alhamdulillah..dapat jua kita dipertemukan dalam alam siber nie kan. Cuma ruang dan masa sudah berbeza dari dulu. Aku hargai dan meletakkan nilai yang tinggi dalam persahabatan ini.

    Aku doa agar Allah s.w.t terus memberi keberkatanNya dalam kita menjaga erti sebenar persahabatan ini. Insyallah. Anak lelaki? Tengah berusaha la ni....moga dapat rezeki nanti.

    Anyway..all the best dan nanti kita arrange bila nak jumpa dan sembang lamer2....bye see u.

    ReplyDelete